Проектна робота

       Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
Фастівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
                                     Учнівська організація «ДУША»


ПРОЕКТ
«Шкільна газета “Schooltime
як засіб масової інформації»
(номінація: «ЗМІ органів учнівського самоврядування»)

Автори:
Данилюк Олександра, Вітвіцька Діана
учениці 10 класу, члени сектору преси та інформації


Газета привчає читача міркувати про те,
 чого він не знає, і знати те, що не розуміє.



          Актуальність  проекту полягає у необхідності виявлення обдарованих дітей, які мають здібності в галузі журналістики та створення умов для реалізації творчого потенціалу їх особистості, вдосконалення роботи сектору преси та інформації учнівської ради, сприянні згуртуванню дитячого колективу, розвитку громадської думки, процесу  соціалізації учнів, ефективнішому входженню в доросле життя. Робота шкільної стінгазети - співпраця і спосіб світосприйняття, що тримають курс   на створення атмосфери успіху і дозволяють школі жити і  творити в режимі самоврядування.
Мета проекту:  сприяти розвитку дитячої журналістики  та вдосконаленню роботи шкільної преси, виховання у дітей потреби в усних і письмових публіцистичних виступах і набуття для цього необхідних навичок, надання учням можливості проявити себе і досягти успіху, здійснювати випуск шкільної газети, створення умов для соціальної і творчої самореалізації особистості та оволодіння  учнями основами журналістської майстерності, формування творчої уяви учнів.

Завдання проекту:                                                                             
1) виявлення та згуртування дітей, котрі захоплюються журналістикою, версткою, дизайном;
2) заохочення лідерів учнівського самоврядування до створення шкільних видань;
3) виховання любові до рідної мови, формування соціально активної особистості;
4) розвиток мислення та творчих здібностей, художньої  майстерності та вміння спілкуватися;
5) розвиток умінь і навичок, необхідних у професії журналіста

.

Очікувані результати:
1) ознайомлення  з основами  журналістики;
2) набуття навичок  у створенні шкільних видань;
3) набуття умінь спілкуватися, розвиток творчих здібностей та художньої майстерності, розвиток  вміння організовувати та реалізовувати проектну діяльність;
4) любов до рідної мови, формування соціально активної особистості;
5) застосування знань та навичок, необхідних в роботі журналіста.
Термін реалізації: квітень 2016 р. –  листопад 2016 р.
Об’єктом дослідження  є функціонування шкільної газети “Schooltime”  у   роботі сектору преси та інформації учнівського організації «ДУША».
Предметом дослідження є діяльність членів  сектору преси та інформації учнівського організації «ДУША», а саме підготовки до випуску газети, збору інформації та матеріалів, необхідних для її створення, оформлення газети та презентації результатів проекту.
 Соціальний ефект від упровадження проекту полягає в тому, що  результати даного проекту можна використати у практиці роботи органів учнівського самоврядування загальноосвітніх шкіл, здобуті навички знадобляться для майбутнього вступу на факультети журналістики вищих навчальних закладів.
  
План – графік реалізації проекту
з/п
Етап
Зміст роботи
Термін виконання
Відповідальні
Відмітка про виконання
1.
Підготовчий
Отримання згоди адміністрації навчального закладу на реалізацію проекту

01.04-06.04.2016р.
Педагог-організатор
Шкандиба А.В.
Виконано
2.
Поширення інформації у школі про здійснення проекту
07.04-15.04.2016р.
Сектор преси та інформації
Виконано
3.
Створення ініціативної групи

25.04.-10.05.2016р.
Вітвіцька Д., член сектору преси та інформації

4.
Розподіл обов’язків і визначення спеціалізації кожного члена групи в залежності від бажання і компетенції (редагування, ілюстрування, верстка, зовнішні зв'язки тощо)
10.05.-20.05.2016р.
Данилюк О., член сектору преси та інформації

5.
·         Визначення потрібних ресурсів

Протягом травня 2016р.
Члени ініціативної групи

6.
Затвердження складу ініціативної групи зі створення шкільної газети
до 27.05.2016р.
Педагог-організатор Шкандиба А.В.

7.
Збір матеріалів, необхідних для оформлення газети

03.09-13.09.2016р.
Голова сектору преси та інформації

8.
Установлення форми та макету газети
14.09.-23.09.2016р.
Голова сектору преси та інформації

9.
Обговорення матеріалів на засіданні сектору преси та інформації
26.09.- 07.10.2016р.
Голова сектору преси та інформації

10.
Діяльнісний

Компютерний набір матеріалів газети
10.10.-21.10.2016р.
Голова сектору преси та інформації

11.
Редагування матеріалів за потребою, консультації з авторами проекту

24.10.- 08.11.2016р.
Голова сектору преси та інформації

12.
Друк матеріалів, оформлення рубрик шкільної газети

09.11.-18.11.2016р.
Голова сектору преси та інформації

13.
Узагалюнюючий
Випуск та розповсюдження шкільної газети серед учнів, вчителів

21.11.-29.11.2016р.
Голова сектору преси та інформації

14.
Висвітлення результатів впровадження проекту на шкільному сайті http://fastivschool2.in.ua/ та у блозі педагога-організатора
http://shkandyba.blogspot.com/

Протягом листопада 2016 р.
Сектор преси та інформації


Партнери, залучені до реалізації проекту:
1)    Адміністрація школи;
2)    Педагог-організатор, вчителі української мови та літератури;
3)    Учні 8-11 класів;
4)    Рада дітей м. Фастова



Презентація результатів діяльності:
1)    Випуск шкільної газети “Schooltime”;
2)    Висвітлення результатів впровадження проекту на шкільному сайті http://fastivschool2.in.ua/ та у блозі педагога-організатора http://shkandyba.blogspot.com/.











Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
Фастівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2
                                 Учнівська організація «ДУША»


ПРОЕКТ
учнівського самоврядування
«Я в серці маю те, що не вмирає»


Автор: педагог-організатор, координатор
учнівського самоврядування
Шкандиба Анна Володимирівна

«Щаслива людина та, яка дарує щастя
найбільшій кількості людей»
 Дені Дідро
фр. філософ-просвітник

Актуальність проекту полягає в необхідності виховання толерантності та милосердя учнів у сучасному українському суспільстві, що зумовлюється тим, що перед людською цивілізацією досі стоїть проблема нетерпимості та неповаги, яка спричинена економічною нестабільністю, соціальною нерівністю, активізацією злочинності, тероризму, технологічними катастрофами та соціальними потрясіннями.
У Декларації  принципів толерантності, схваленій Генеральною конференцією ЮНЕСКО на ХХVIII сесії 16 листопада 1995 р., було започатковано всесвітній рух толерантності і підкреслено його важливість у сучасному світі, який характеризується глобалізацією економіки, зростаючою мобільністю, швидким розвитком комунікації, інтеграції та взаємозалежності, великомасштабними міграційними процесами й переміщенням населення, урбанізацією і трансформуванням соціальних моделей. Процеси глобалізації вивели проблему толерантності на одне з чільних місць у переліку актуальних для подальшого розвитку людства. Особливої актуальності набуває толерантність в умовах гуманізації освіти, яка неможлива без перегляду звичних для педагогічної практики форм і способів педагогічного впливу, взаємодії вчителя й учня.
Мета проекту - мотивація на безконфліктне співіснування в шкільному колективі між учасниками навчально-виховного процесу, пошук шляхів порозуміння на рівні батьки – діти - вчителі, створення максимально сприятливих умов для формування системи матеріальних і духовних цінностей в родині та школі, вироблення навичок милосердя та духовного розвитку.
Завдання проекту:
1. Визначити проблеми взаємовідносин у класних колективах шляхом діагностування  та розробити тренінгові заняття щодо усунення проблем стосунків у колективі учнів.
2. Провести діагностування та дослідити стиль взаємовідносин між вчителями та учнями.
3. Виявити причини конфліктів між учнями та вчителями та розробити практичні рекомендації для їхнього попередження.
4. На основі діагностування розробити заходи щодо усунення проблем у відносинах між учнями, вчителями, батьками.
5.Проводити спільні виховні заходи за участю батьків, дітей, вчителів.
8.Розробити і провести  виховні заходи, тренінгові заняття, які сприятимуть формуванню у дітей відповідального ставлення до соціуму, відчуття себе як невід’ємної частини соціуму, які допоможуть дітям адаптуватися в ньому.
Очікувані результати:
1.Формування комфортного мікроклімату у класних колективах.
2.Зменшення кількості конфліктних ситуацій між учнями, вчителями, батьками.
3.Формування в учнів духу співробітництва, партнерства, готовності сприйняти  чужу думку.
4.Формування в учнів поваги до людської гідності, поваги прав інших.
5. Підвищення культури учнів, батьків та формування сприятливого психологічного, духовного мікроклімату в родині.
6.Достатній та високий рівень толерантності учнів та членів педагогічного колективу.
7. Готовність вчителів та учнів до толерантного співіснування.
Обєктом дослідження є учасники навчально-виховного Фастівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2.
Предметом дослідження є взаємовідносини між учнями, вчителями, батьками.
Термін реалізації: листопад 2013 р. – листопад 2014 р.

План – графік реалізації проекту на 2013/14
з/п
Етап
Зміст роботи
Термін виконання
Відповідальні
Відмітка про виконання
1.
Організаційно- підготовчий
Підбір цільової групи учасників проекту за віковими категоріями (5,6,7,8 класи)

листопад
педагог-організатор
Шкандиба А.В.
Виконано
2.
Співпраця з психологом

листопад
педагог-організатор
Шкандиба А.В.
Виконано
3.
Обговорення теми проекту, підбір питань для діагностики

листопад
Учнівська рада
Виконано
4.
Організація проведення діагностування учнів і батьків, обробки результатів діагностування

листопад
педагог-організатор
Шкандиба А.В.
Виконано
5.
Опитування батьків результатів діагностування

листопад
педагог-організатор
Шкандиба А.В.
Виконано
6.
Діагностично-прогностичний
Анкетування учнів 5,6,7,8 класів за методиками для діагностики рівня емпатійних здібностей (В. В. Бойко) (Додаток А), діагностики комунікативної толерантності
(за В.В. Бойко)
(Додаток А )
тестом культурно - ціннісних орієнтації (Дж.Таусенд, варіант Л.Г.Почебут)
(Додаток А)

грудень
психолог
Вакула І.П.

Виконано
7.
Тестування батьків «Стиль сімейного виховання»
(Додаток А)

січень
Учнівська рада
Виконано
8.
Проведення анкетування за анкетою «Вчитель - учень» за Стамбуловим (Додаток А)
лютий
психолог
Вакула І.П.

Виконано
9.
Опрацювання результатів анкетування, складання діаграм


березень
педагог-організатор
Шкандиба А.В.
Учнівська рада
Виконано
10.
Діяльнісний
Зустріч з представниками центру соціальних служб у справах сімї та молоді
квітень
педагог-організатор
Шкандиба А.В
Виконано
11.
Виховний захід
«Мамо, тобі вклоняюся доземно» (7-А клас) (Додаток В)
травень
педагог-організатор
Шкандиба А.В.

Виконано
12.
Участь в акції
 «Серце до серця»
квітень
Учнівська рада

13.
Тренінг
«Толерантна дитина- успішна особистість» ( 6-А клас)(Додаток Б)
травень
педагог-організатор
Шкандиба А.В.
Психолог Вакула І.П.
Виконано
14.
Виховний захід
 до 9 травня «Ніхто не забутий, ніщо не забуте»
( 8-А клас) (Додаток В)
травень
Кл.керівник Гомжина О.В.
педагог-організатор Шкандиба А.В.

Виконано
15.
Інтерактивна гра з елементами тренінгу „Техніка встановлення дружніх взаємин у колективі” (6-Б клас) (Додаток Б )
вересень
Учнівська рада

16.
Спортивне свято  «Козацькі забави»: за  участю вчителів, батьків, учнів (5-ті класи) (Додаток В)
жовтень
педагог-організатор
Шкандиба А.В.
учнівська рада
вчитель фізичної культури Гапон В.Д.

17.
Виховна година „Толерантність. Позитивне значення толерантності у формуванні цілісної особистості молодої людини” (8-Б кл.) (Додаток )
вересень
педагог-організатор
Шкандиба А.В.


18.
Тренінги «Діалог із самим собою», «Школа спілкування», «Серцю від добра тепліше»(5-А, 5-Б, 5-В ), 
(Додаток Б)
жовтень
психолог
Вакула І.П.


19.
Виховний захід «Роде наш красний» (7-А клас) (Додаток В)
травень
Кл. керівник
7-А Баранівська Я.В.
Виконано
20.
Конверт дружніх запитань (8 класи)
травень
педагог-організатор
Шкандиба А.В.
психолог Вакула І.П.

Виконано
21.
Виховні хвилинки:
«Чесність», «Поспішайте робити добро», «Важко або легко робити добро», «Милосердя»
(Додаток )



вересень-жовтень
Бережна К. голова учнівської ради

22.

Виховна година «Добро і зло в нашій душі»( 5-В кл.) (Додаток )
жовтень
педагог-організатор
Шкандиба А.В.


23.
Узагальнюючий
Отримання та узагальнення результатів, моніторинг
листопад
педагог-організатор
Шкандиба А.В. Учнівська рада


24.
Оформлення висновків та рекомендацій
листопад
педагог-організатор
Шкандиба А.В.

25.
Висвітлення результатів впровадження проекту у місцевій пресі, на шкільному сайті http://fastivschool2.in.ua/

листопад
педагог-організатор
Шкандиба А.В.




Партнери, залучені до реалізації проекту:
Ø Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Ø Адміністрація школи;
Ø Класні керівники, вчителі – предметники;
Ø Психологічна служба;
Ø Батьківський комітет;
Ø Громадські організації;
Ø Рада дітей м. Фастова

Презентація результатів діяльності:
-         роздаткові буклети, листівки, плакати;
-         публікації в місцевій пресі;
-         висвітлення результатів впровадження проекту на шкільному сайті http://fastivschool2.in.ua/.


Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
Фастівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
                                     Учнівська організація «ДУША»


ПРОЕКТ
з основ правознавства
«Виборчі перегони»

Автори:
 Руденко Владислава, учениця 10-А класу,
Підвальна Галина, учениця 10-А класу




Найкращий голос на виборах  -  голос розуму. 
Володимир Шамша 
Актуальність проекту полягає в тому, що в 2014-2015 навчальному році закінчується строк повноважень діючої голови учнівської ради школи , тому необхідно обрати нову голову шкільного самоврядування. Вибори здавна практикуються як спосіб здійснення народовладдя, як ключовий момент демократії. Для учнів - це реальна можливість реалізувати своє право самостійно приймати рішення про частину важливих питань шкільного й позашкільного життя під власну відповідальність, зробити роки перебування в навчальному закладі більш цікавими та насиченими, подолати стереотип «за нас усе вирішують». Така форма реалізації демократії не може прийти без певної теоретичної та практичної підготовки. Організуючи будь-які вибори у стінах школи: реальні - вибори учнівської ради чи моделюючи виборчий процес, учні не тільки отримує можливість утілювати власні ідеї та фантазії, а й формує важливі вміння, що допоможуть у майбутньому активно включитись у всі життєві процеси.                                                                                           
Мета проекту:  стимулювати активність учнів у проведенні виборів голови учнівської ради школи сформувати позитивне ставлення до виборів як форми прямої демократії, розвинути проектувальні вміння та творчі здібності кандидатів.   
Завдання проекту:                                                                               
1)Залучити учнів до процесу формування органів учнівського самоврядування.
2)Навчити школярів процедурі виборів  до органів учнівського самоврядування.
3)ознайомити учасників проекту зі змістом виборчого законодавства в загальноосвітніх навчальних закладах.
4)Обрати голову учнівської організації.
Очікувані результати:
1)Учні знайомляться із засадами виборчого законодавства у школі.
2)Учасники проекту  набувають навичок  участі у виборах голови учнівської ради.                                                                                                                   3)Набуття умінь співпрацювати разом в групі з однолітками та представниками шкільної адміністрації; вміння організовувати та реалізовувати проектну діяльність.
4) Толерантне ставлення до різноманітності думок та уподобань як основи будь-якого суспільства.
5)Обрання голови учнівської організації.
Термін реалізації: березень 2015 р. –  жовтень 2015 р.
Обєктом дослідження є виборчий процес органів учнівського самоврядування.
Предметом дослідження є діяльність учасників виборчого процесу на різних його етапах, а саме підготовки до виборів, збору інформації та матеріалів, необхідних для їх проведення, проведення передвиборчої агітації, безпосередньої процедури голосування та презентації результатів виборів.
План – графік реалізації проекту
з/п
Етап
Зміст роботи
Термін виконання
Відповідальні
Відмітка про виконання
1.
Підготовчий
Отримання згоди адміністрації навчального закладу на реалізацію проекту

01.03-06.03.2015р.
Педагог-організатор
Шкандиба А.В.
Виконано
2.
Поширення інформації у школі про здійснення проекту
10.03-21.03.2015р.
Сектор преси та інформації
Виконано
3.
Створення ініціативної групи

30.03.-03.04.2015р.
Руденко В.,голова сектору навчання та дисципліни
Виконано
4.
Залучення від кожного класу представників до роботи виборчої комісії, групи спостерігачів
06.04-10.04.2015р.
Сектор захисту прав та формування здорового способу життя

5.
Підбір групи консультантів, які будуть проводити роз'яснювальну роботу із процедури голосування

13.04-20.04.2015р.
Педагог-організатор
Шкандиба А.В.

6.
·         Визначення потрібних ресурсів

Протягом квітня 2015р.
Члени ініціативної групи

7.
Збір необхідної інформації та матеріалів
·         Вивчення нормативної бази, законів України, що регулюють засади виборів у загальноосвітніх навчальних закладах
21.04-27.04.2015р.
Члени ініціативної групи

8.
Затвердження складу виборчої комісії
до 28.04.2015р.
Педагог-організатор Шкандиба А.В.

9.
Упорядкування виборчою комісією документів, необхідних для проведення процедури голосування (складання списків виборців)

28.04-04.05.2015р.
Голова виборчої комісії

10.
Установлення форми виборчих бюлетенів
05.05-11.05.2015р.
Голова виборчої комісії


11.
Поширення інформації про необхідні умови для реєстрації кандидатів

12.05-15.05.2015р.
Сектор преси та інформації

12.
·         Проведення реєстрації кандидатів

18.05.2015р.
Члени виборчої комісії

13.
Поширення інформації про день, час, місце виборів, умови, необхідні для участі у процедурі голосування, а саме наявність документа учнівського квитка

Протягом травня 2015р.
Сектор преси та інформації

14.
Передвиборча агітація

Випуск кожним кандидатом (разом зі своєю ініціативною групою) агітаційного плаката із власною передвиборчою програмою, фотографією та біографією
19.05.-29.05.2015р.
Голова виборчої комісії

15.
Проведення кандидатами агітації серед учнів на перервах, після уроків

02.09.-05.10.2015р.
Сектор захисту прав та формування здорового способу життя


16.
Організація публічних виступів кандидатів - «круглі столи», дебати тощо
04.09.- 02.10.2015р.
Сектор захисту прав та формування здорового способу життя


17.
·         Формування списків і реєстрація офіційних спостерігачів

до 30.09.2015р.
Голова виборчої комісії

18.
Проведення роз'яснювальної роботи у класах про процедуру виборів
до 30.09.2015р.
Група учнів-консультантів

19.
Обладнання приміщення для виборів

до 01.10.2015р.
Трудовий сектор


20.
Оформлення запрошень для вчителів та адміністрації школи
21.09.-02.10.2015р.
Сектор преси та інформації


21.
Діяльнісний (проведення виборів)

·         Припинення будь-якої передвиборчої агітації, контроль спостерігачів над дотриманням цієї вимоги


06.10.2015р.
Учні-спостерігачі

22.
Проведення процедури голосування з дотриманням попередньо визначених часових меж і правил проведення процедури голосування

07.10.2015р.
Педагог-організатор
Шкандиба А.В.

23.
Підрахунок членами виборчої комісії у присутності офіційних спостерігачів голосів, відданих за кандидатів

08.10.-09.10.2015р.
Голова виборчої комісії

24.
Установлення кількості дійсних і недійсних бюлетенів, прийняття та розгляд можливих скарг про дотримання процедури виборів

08.10.-09.10.2015р.
Голова виборчої комісії

25.
Узагалюнюючий
Оголошення результатів підрахунку голосів, результатів виборів  на засіданні учнівської ради

12.10.2015р.
Голова виборчої комісії

26.
Висвітлення результатів впровадження проекту шляхом оформлення публікацій на стенді учнівського самоврядування, на шкільному сайті http://fastivschool2.in.ua/

Протягом жовтня 2015 р.
Сектор преси та інформації


Партнери, залучені до реалізації проекту:
Ø Адміністрація школи;
Ø Педагог-організатор, вчителі правознавства;
Ø Учні 5-11 класів;
Ø Рада дітей м. Фастова

Презентація результатів діяльності:
ü Оформлення стенду учнівського самоврядування
ü Висвітлення результатів впровадження проекту на шкільному сайті http://fastivschool2.in.ua/

 Проект "Шануймо педагогів-ветеранів"
Проблема благодійності є актуальною та болючою для кожної людини. Допомагати іншим,робити добро для них-це наша органічна потреба,але ,щоб оволодіти цими вміннями,треба вчитися. Благодійна діяльність формує у підростаючого покоління такі риси як доброта,вміння спілкуватися,милосердя,толерантність,вміння співчувати. Основна вага добра проявляється у наших вчинках. Тому виховання гуманної особистості-основне завдання школи,міської ради дітей,шкільного учнівського самоврядування. Це дає учням можливість:
-надати допомогу тим,хто її потребує;
-подарувати любов ближнім;
-корисно витратити свій вільний час;
-знайти та виправити свої недоліки;
-вміти вислуховувати оточуючих;
-відкрити нову сторінку власного життя.
На жаль,сьогодення вражає такими антисоціальними явищами як злочинність,проституція,жорстоке ставлення до людей похилого віку,педагогів старшого покоління та до ветеранів Великої Вітчизняної Війни. Тому проект орієнтований на допомогу цим категоріям людей з особливими потребами. Учні в процесі роботи над проектом отримують практичні навички допомоги людям,які її потребують. Для організації благодійної та волонтерської роботи пропонуються наступні форми роботи:організація волонтерських та пошукових загонів,створення бази даних людей похилого віку з особливими потребами,шефство над ними,благодійні вечори,святкові вогники,зустрічі з ветеранами праці,проведення майстер-класів з педагогічної майстерності,створення книги пам’яті та ін.
Проект має багатоетапний та довгостроковий характер,який включає конкретні шляхи реалізації,надає змогу повністю реалізуватися кожному бажаючому в тому виді роботи,який він обере. Учасники проекту мають зрозуміти,що творити добро-це не лише проявляти милосердя. Найголовніше-не відчуття,а вчинки,дії. Матеріали проекту можна використовувати в експозиції міського музею,розширити його діяльність.

Структура проекту
Мета: патріотичне виховання і формування у молодшого покоління національної свідомості,забезпечення духовної єдності поколінь та поваги до людей похилого віку.
Завдання:
-розкриття робочих та організаторських здібностей учнівської молоді;
-встановлення тісних робочих відносин з громадськими організаціями,міськвиконкомом;
-зупинити таке асоціальне явище,як насильство над людьми похилого віку;
-організація шефства над педагогами-ветеранами;
-надання можливості проведення майстер-класів з педагогіки;
-створення книги-пам’яті.
Терміни проведення:2014-2015 н.р.
I етап
(вересень-жовтень 2014 року)
}  Створити базу даних про педагогів-ветеранів.
}  Створити учнівські волонтерські загони для допомоги вчителям-ветеранам.
}  Створення учнівських пошукових загонів з метою перевірки списків ветеранів по мікрорайонах.
II етап
(листопад-грудень 2014 року)
}  Організація та проведення екскурсій в міському музеї,шкільних музеях,клубі ветеранів при ФЦПР,збір фотодокументів.
}  Перегляд кінофільмів,проведення круглих столів та читацьких конференцій.
}  Проведення майстер-класів по педагогічній майстерності.

III етап
(січень-березень 2015 року)

}  Прийняття участі в акції “Доброго ранку,ветеране” та надання посильної матеріальної допомоги.
}  Проведення урочистих вогників,концертів,зустрічей з ветеранами праці,педагогами-пенсіонерами в освітніх закладах.
IV етап
(квітень-жовтень 2015 року)
}  Шефська допомога вчителям-інвалідам.
}  Покладання квітів до могил вчителів-ветеранів ВВВ.
}  Створення “Книги пам'яті ветеранів-педагогів”.
}  Проведення тематичних вечорів.
}  Започаткувати проведення міського свята “День ветерана освітянина”.
Можливі партнери:
}  Міське управління освіти;
}  Міськвиконком м. Фастова
}  Клуб ветеранів-освітян;
}  Міська громадська рада;
}  Загальноосвітні школи міста;
}  Громадські організації;
}  Підприємці міста;
}  Рада дітей міста Фастова;
}  Шкільні ради учнівського самоврядування.

Презентація результатів діяльності проекту
}  Роздаткові буклети, листівки, плакати.
}  Група ФЦПР в соціальній мережі Вконтакте.
}  Публікації в газетах та журналах міста.
}  Висвітлення роботи на Фастівському телебаченні.



Проект
« Школа молодого депутата»

Актуальність проекту
Цей проект обумовлений необхідністю теоретичної підготовки  учнів-депутатів ради дітей міста Фастова, як майбутніх лідерів країни. Надання практичної допомоги та здобуття практичного досвіду  з боку міської ради народних депутатів. А також навчити учнів  думати та діяти  нестандартно, швидко та якісно вирішувати проблеми, приймати рішення та нести відповідальність за них.
Цей проект сприяє особистісній самоорієнтації та більш повній самореалізації лідерів учнівського самоврядування, котрі є депутатами ради дітей міста Фастова та депутатами ОРДК.
Таким чином, цей проект актуальний  тому,що обєднує інтереси суспільста, сприяє реалізації підготовки молоді до активної громадянської позиції та у майбутньому активній участі у органах місцевого самоуправління.
Мета проекту
Підвищення професійного рівня учнів-депутатів ради дітей міста Фастова.
Короткий зміст проекту
Проект спрямований на розвиток творчого потенціалу учнів-депутатів  ради дітей міста Фастова; на співпрацю депутатів фастівської міської ради із учнівським самоврядуванням міста.
 Навчання в Школі молодого депутата – справа добровільна і базується на свідомій активній участі всіх учасників проекту.
 Це саморганізуюча та саморозвиваюча Школа співпраці, в якій навчають всіх і навчаються усі..
Одже, учасники проекту мають можливість не тільки отримати нові знання від досвідчених депутатів, державних службовців, вчителів, які будуть залучені до проведення занять, але й самі зможуть поділитися своїм досвідом, ініціювати інших до розробки та реалізації соціальних проектів та ініціатив.
 Підвищення рівня компетентності учнів –депутатів , має позитивно відобразитись на роботі шкільних та міських органів учнівського самоврядування.
Термін реалізації проекту
Лютий 2014 р. – Травень 2015р.
Опис проекту
1. Назва проекту:
« Школа молодого депутата» при раді дітей міста Фастова.
2.Мета і завдання
Мета проекту: забезпечити постійний професіональний ріст дітей-депутатів міської та шкільних рад учнівського самоврядування.
Завдання:

-         пошук сучасних ефективних форм і методів організації діяльності органів самоврядування дітей та учнівської молоді;
-         активізація роботи шкільних та міської рад учнівського самоврядування;
-         розвиток та реалізація творчих можливостей учнів-лідерів учнівського самоврядування в процесі організації тематичних заходів;
-         програмно-методичне забезпечення  діяльності шкільних та міської рад учнівського самоврядування;
-         забезпечити постійний професіональний ріст дітей-депутатів міської та шкільних рад учнівського самоврядування;
-         створення системи навчання дітей-депутатів та координаторів;
-         організація та систематичне проведення сесій міської школи молодого депутата;
-         співпраця з органами місцевого самоврядування, міським управлінням освітою, представниками громадськості, педагогічних колективів з  питань підтримки та сприяння розвитку учнівського самоврядування;
-         підвищення рівня теоретичних знань і практичних вмінь учнів-депутатів у галузі місцевого самоуправління;
-         підвищення правової культури та юридичної грамотності, основ економічних, управлінських та психологічних спеціальних знань слухачів Школи;
-         залучення дітей до організації та проведення засідань комісій та сесій органів учнівського самоврядування.
4. Учасники проекту:
Лідери самоврядування дітей, координатори шкільних рад учнівського самоврядування, методисти, психологи, спеціалісти міськвиконкому та депутати Фастівської міської ради.
5. Робочий план реалізації проекту:
5.1. Остаточний вибір та затвердження термінів та місця проведення та кількості учасників проекту.
 5.2. Отримання заявок та пропозицій  майбутніх учасників проекту на вивчення теоретичних та практичних питань, а також матеріалів з питань місцевого самоуправління, учнівського самоврядування та депутатської дільності.
 5.3. Складання тематичного плану занять, включення у программу найбіль актуальних питань.
 5.4. Формування викладацького складу Школи, запрошення, отримання згоди, узгодження строків та тем занять.
 5.5. Збір учасників і проведення робочої наради із органцізаторами проекту(розгляд мети та завдань проекту, та шляхів їх ефективного досягнення).
5.6. Організація занять із використанням різних форм, методів та технологій.
 5.7. Висвітлення роботи Школи молодого депутата на сайті та у ЗМІ.
 5.8. Мониторинг суспільної активності слухачів Школи, вивчення та висвітлення їх досвіду роботи у органах учнівського самоврядування.
5.9.Підготовка звіту про роботу Школи, заохочення учасників проекту.
5.10. Публічний захист соціальних проектів, реалізованих учнями-лідерами 9осінь 2015р.), заохочення найбільш активних лідерів.
6. Механізм реалізації проекту:
Реалізація проекту буде проводитися в три етапи. Кожний етап – це виконання певних задач.
 1 етап – Організаційний: січень-лютий 2014 р.
-набір слухачів; складання, узгодження та затвердження програми Школи, вирішення інших організаційних питань, запуск проекту;
 2 етап – Основний: лютий 2014р. – лютий 2015р.
- теоретичні та практичні заняття у Школі ( захист власного проекту).
 3 етап - Заключний – березень – травень 2015 р.
-аналіз виконаної роботи, підведення підсумків, заохочення активних учасників проекту «Школа молодого депутата», висвітлення досвіду у ЗМІ.
Форми занять : лекції, семінари, тематичні дискусії, круглі столи, презентації, захиста проектів слухачів Школи. Участь у заходах міської ради та ради учнівського самоврядування, активна співпраця із громадськими організаціями, політиками, депутатами, почесними громадянами та ін.
7. Очікувані результати:
7.1.  Підвищення загального рівня професійної компетенції учнів-депутатів ;
7.2. Підвищення правової культури, юридичної, економічної, психологічної, грамотності учнів-депутатів, придбання досвіду основ законотворчої і управлінської діяльності, соціального проектування
7.3. Розвиток ефективної співпраці учнів-депутатів з іншими учасниками проекту.
 7.4. Розвиток громадянської активності, акттивної життєвої позиції та почуття патріотизму і любові до рідного міста.
7.5.Підвищення якості роботи ради дітей міста Фастова.
  



Немає коментарів:

Дописати коментар