Учнівське самоврядування

До записної книжки лідера
Якості лідера
За результатами обстеження методами психодіагностики сотень кращих  сучасних лідерів психологи називають  такі ознаки:

- вольовий, здатний переборювати перепони на шляху до мети ;
- наполегливий, вміє розумно ризикувати. Терплячий(готовий довго і добре виконувати одноманітну, нецікаву роботу);
- ініціативний і віддає перевагу роботі без дріб’язкової опіки,   незалежний;
- психічно врівноважений і не дає захопити себе нереальними пропозиціями;
- добре пристосовується до нових умов  і вимог;
- самокритичний,  тверезо оцінює не тільки свої успіхи але й невдачі;
- вимогливий до себе і до інших, вміє запитати про доручену роботу;
- критичний, здатен бачити в цікавих пропозиціях слабкі сторони;
- надійний, тримає слово, на нього можна покластися;
- витривалий, може працювати навіть в умовах перевантажень;
- сприйнятливий до нового, схильний вирішувати нетрадиційні завдання оригінальним методом;
- стресостійкий, не втрачає самовладання і працездатність в екстремальних випадках;
- оптимістичний, ставиться до труднощів як до неминучих і  переборюваних перешкод;
- рішучий, здатний самостійно і вчасно приймати рішення, в критичній ситуації брати відповідальність на себе;
- здатний міняти стиль поведінки в залежності від умов, може і вимагати і підбадьорювати.

6. Вправа «Герб»
Мета: сприяти  визначенню учасниками власних життєвих цінностей, орієнтирів, успіхів.
Час -20 хв.

Хід вправи
 Ведучий звертається до учасників  з проханням створити свій власний герб. Герб має висвітлювати ідеї, що відповідають на запитання:
1.Яке ваше найбільше досягнення на сьогодні?
2. Що може зробити вас щасливим?
3. Ваша першочергова мета  у житті?
4. Які б три  слова  ви б хотіли  почути про себе?
5. Які дві речі ви робите добре?
6. Які троє людей справили  найбільший на вас вплив?
До записної книжки лідера
Як організувати самого себе
1.Треба напевно знати, що ви збираєтесь робити.
             Визначити  з самого початку очікуваний результат – вирішальна умова успіху.
2. В  ланцюжку справ знайдіть  головну ланку.
Запишіть на листочку  в порядку значимості найбільш термінові  справи. Підкресліть найважливіші. Призначте терміни їх виконання. Беріться  за справу №1 і не відступайте від неї поки не закінчите. Не потрібно дуже тривожитись, якщо до кінця дня розправитесь лише з одним чи двома пунктами. Завтра знову зосередьтесь на головному. Спочатку це здається важким, але потім усе ввійде  в свою колію, і ви привчите себе правильно оцінювати свої сили і цінувати час.
3. Навчіться говорити собі „ні”.
У вас буде багато спокус: з’являться сумніви, бажання „перепочити”, від чогось відмовитись, провести час більш приємно і т.і.  Проявіть наполегливість у виконанні   визначених справ.
4. Розпочинайте справу відразу.
Ніщо так не розбещує людину, як звичка відтягувати чи переносити справу, яку можна зробити відразу. Ніхто, крім тебе самого , не зможе допомогти позбавитись  звички відтягувати справи.
5. Вчіться наказувати самому собі.
Намагайтесь перетворити  свої справи з „треба” в „хочеться”, і результативність підніметься автоматично. Введіть для себе систему внутрішніх наказів: наказую собі на цей день зробити те і те.  Будьте  в такому випадку дисциплінованими і підкоряйтесь своїм наказам.  Ставте завдання реальні, не ”заривайтесь”.
6. Використовуйте свій час повністю.
Завжди є можливість використовувати  свій час більш продуктивно. Це значить, що під час поїздок, очікування можна зайнятись такими справами, як планування свого дня, обдумування майбутніх справ, аналіз минулого дня. Займайтесь лише тими справами, які на цей момент є потрібними і корисними.
7. Слідкуйте за тим, на що ви витрачаєте вільний час.
Не займайтесь деякими справами тільки тому, що це роблять інші.

8. Намагайтесь урізноманітнювати заняття.
Змінюючи заняття ви зможете перебороти втому і зробити більше, ніж збирались. Ви побачите, що ваш організм здатний до більших навантажень, і така зміна занять зробить вас не втомленими, а енергійним  і бадьорим.
9. Вчіться слухати уважно.
Ви зекономите багато часу і уникнете серйозних помилок, якщо будете уважні під час пояснень учителя на уроці, розмовляючи з товаришами, вислуховуючи вказівки старшого організатора.
10. Користуйтесь записною книжкою.
Наша пам’ять не досконала  і може підвести  в найбільш відповідальний момент. Записи в книзі допоможуть вам в організаторській роботі і в розподілі вільного часу. Ведіть записи акуратно: куди, коли  і  в  скільки вам треба прийти, кого і коли вам чекати самому, що треба зробити найближчим часом. Книжку тримайте завжди при собі. Не завантажуйте пам’ять тим, що можна записати.
Як організувати роботу
5 етапів від старту до фінішу
Старт – отримання завдання
1-й етап – визначення мети  і завдань.
2-й етап – забезпечення роботи( умови, засоби, виконавці).
3-й етап – планування роботи  і розподіл обов’язків.
4-й етап– оперативне керівництво(узгодження, облік, контроль).
5-й етап – аналіз ефективності і підведення підсумків роботи.
Фініш -   звіт про виконане завдання.

Правила організаторської роботи
1.Отримавши завдання, розберіться  в  ньому.
Це значить, що необхідно:
- добре уявити собі, яка кінцева мета завдання, що має бути на виході, чого треба досягати;
- засвоїти  зміст організаторського завдання: з яких частин воно складається, є простим чи складним, чи вимагає залучення помічників;
- виділити головне, основне, побачити допоміжне;
- визначити  послідовні етапи виконання завдання, вияснити основні умови: терміни, місце, матеріальні засоби, склад учасників спільної роботи;
- уточнити своє місце, становище: хто підпорядковується вам, кому підпорядковуєтесь ви, які ваші права  і обов’язки;
-„проговорити” завдання ще раз, переконатись, що воно вами правильно зрозуміле. Не вважайте за принизливе, отримуючи завдання, перепитати, якщо щось виявилось не зрозумілим чи   у  вас виникли сумніви, чи так ви його зрозуміли.
2. Не зневажайте досвід інших – він ваш помічник.
Підготуватись до виконання завдання      - значить ознайомитись з досвідом виконання подібних організаторських завдань, зібрати  і проаналізувати наявні дані, відмітити достоїнства  і недоліки роботи, яка проводилась раніше, обговорити можливі варіанти виконання справи з досвідченими людьми, спеціалістами. На основі вивченого досвіду  складіть попередній план роботи.
У всіх випадках перш ніж звернутись за порадою, необхідно накидати попередній план або подумки уявити варіант виконання справ. Тільки після цього є сенс вести розмову з людьми. Може статися, що ваш план після розмови зміниться повністю. Ну і що. Адже ви брали участь в його народженні. А це немало.
3. Враховуйте можливості членів групи.
Подумки співставте основні умови задачі з можливостями  людей які є у вашому розпорядженні. Підберіть помічників, молодших організаторів.
При підборі помічників майте на увазі їх вікові та індивідуальні особливості. Врахуйте - поганим робітник частіше всього буває тому, що йому дали не його справу.
4. Визначте, що вам може знадобитися  в роботі.
Складіть список необхідних матеріалів  і приладів - вам за них , можливо, треба буде звітуватися.
5. Складаючи план, не будуйте повітряних замків, виходьте з реальних умов.
Перш за все, враховуйте конкретну обстановку, можливості ваші  і людей, яких організуєте. Складаючи план, передбачте можливі ускладнення, подумайте, як їх усунути. При складанні плану притримуйтесь наступної схеми: що зробити, до якого терміну, хто зробить. План має  складатись з двох частин: підготовка до справи і її проведення.
6. Робота має бути зрозуміла кожному.
Познайомте всіх членів групи з завданням: його метою, змістом, умовами виконання. Обговоріть план, попросіть висловити зауваження, пропозиції, поради, дайте відповіді на питання. Внесіть, якщо треба, зміни до плану. Прийміть спільне рішення.
7. Кожен несе персональну відповідальність за свою ділянку роботи.
Це принцип роботи організатора: спільне обговорення  і рішення не знімає персональної відповідальності з виконувача за доручену справу.
Розподіліть  членів групи за видами роботи. Якщо  якусь частину роботи  виконують двоє, призначте старшого. На складні ділянки направте більш досвідчених. Постарайтесь зацікавити всіх учасників.
Проведіть інструктаж: даючи доручення, чітко формулюйте завдання,  умови. Перевірте чи зрозуміла вас людина. Краще, якщо він повторить завдання. Кожен має чітко знати за що він відповідає, хто йому  і кому він підпорядковується.
Форма подання доручення:
- поясніть в чому його сенс, що саме треба зробити і як легше справитися з завданням;
- дайте відповідь на всі питання;
- якщо є можливість покажіть як  почати роботу;
- поясніть все відносно термінів і порядку інформації про хід справи.



До записної книжки лідера
10 ідей для чудових стосунків
1. Будьте максимально позитивні.
2. Будьте об’єктивні  і говоріть правду.
3. Будьте пунктуальні.
4. Не забувайте говорити «будь ласка»  і «дякую».
5. Менше обіцяйте  і більше робіть.
6. Намагайтесь, щоб після зустрічі з вами  люди ставали кращими, ніж вони були.
7. Будьте доброзичливі і турботливі.
8. Майстерно володійте вмінням слухати.
9. Виказуйте максимальну зацікавленість іншими людьми.
10. Частіше посміхайтесь.
11. Ставтесь до людей  з пошаною. Завжди.


 Нормативно-правове регулювання
 роботи учнівського самоврядування

§  Конституція України;
§  Декларація прав дитини;
§  Конвенція ООН про права  дитини;
§  Закон України «Про освіту»;
§  Закон України «Про загальну середню освіту»;
§  Закон України «Про позашкільну освіту»;
§  Закон України «Про охорону дитинства»;
§  Закон України «Про попередження насильства в сім’ї»;
§  Національна доктрина розвитку освіти;
§  Закон України «Про  виховання дітей і молоді»;
§  Національна програма «Діти України»;
§  Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття);
§  Європейська хартія про участь молоді в муніципальному та регіональному житті;
§  Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
§  Концепція громадської освіти в школах України;
§  Закон України «Про молодіжні та дитячі громадські організації»;
§  Державна цільова соціальна програма «Молодь України» на 2009-2015 рр.;
§  Указ Президента України «Про першочергові заходи щодо реалізації державної молодіжної політики та підтримки  молодіжних громадських організацій»;
§  Постанови, накази, розпорядження, положення, інструкції та інші документи МОН України, обласного управління освіти, районного відділу освіти;
§  Національна програма забезпечення профілактики ВІЛ-інфекцій, допомоги та лікування ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД;
§  Державна програма протидії торгівлі людьми;
§  Державна програма подолання дитячої безпритульності та бездоглядності;
§  Державна типова  програма  реабілітації інвалідів;
§  Загальнодержавна програма «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права  дитини» на період до 2016 року (затверджено Законом України від 5 березня 2009 року № 1065 -VІ);
§  Програма національного виховання учнівської молоді на 2008-2020рр.;
§  Державна програма «Репродуктивне здоров’я нації» на період до 2015 року.

Склад учнівської організації "ДУША"


Голова учнівської ради
Змаженко Олександра


Голова сектору навчання та диципліни 
 Барановська Діана


Голова сектору розваг та дозвілля 
Данилюк Олександра


Голова сектору з організації роботи з учнями початкової школи 
 Грегуль Ярослава


Голова сектору захисту прав дитини 
Оніщук Маргарита


Голова сектору преси та інформації
Усенко Тетяна


Голова сектору охорони здоров"я та спорту
Кузьменко Наталія


Голова сектору екології та краєзнавства
Бутенко Аміна



Голова трудового сектору
Матвієнко Діана



Гімн учнівської організації «ДУША"

 Ми - лідери в навчанні і труді,
 В шкільнім житті попереду завжди.
Ми виконаємо будь-яке завдання,
Бо ми - учнівське самоврядування.

 Шкільна наша держава «ДУША»
Ясним промінням дружби вигравай!
Візьмемо всі висоти без вагання,
Бо ми - учнівське самоврядування.

 Несуть вітрила наших кораблів.
 До світла знань, до зоряних країв.
Ми - лідери, відважні капітани,
Підкоримо життєві океани!

Герб учнівської організації "ДУША"



Функції учнівського 
самоврядування


  Соціалізуюча:
самоорганізація учнів;
соціальна адаптація;
розвиток інтересів до:
навчання;
соціально-громадської діяльності;
виявлення здібностей та якостей.

Організаційно-практична:
регулювання взаємовідносин у навчальному закладі

Організаційне
Саморегулювання:
v     Вплив активу на колектив;
v     Гнучкість;
Систематичне вдосконалення структури



Самоактивізація:
Залучення дітьми-лідерами якнайбільшої кількості учнів до участі в роботі органів учнівського самоврядування

Компенсаційна:
Задоволення більшої кількості інтересів учнів

Інноваційна:
v     Творчість;
v     Креативність;
v     Неординарність;
v     Нові ідеї, рішення;
v     Нові технології, методики



План роботи
 учнівської організації «ДУША»

    Час проведення
Захід
Відповідальні
Вересень
Перший              тиждень
Взяти участь в організації свята «День знань»
Сектор розваг та дозвілля
   Другий тиждень
Організація чергування учнів
 по школі
Сектор навчання та дисципліни
   Другий тиждень
Організувати шефство учнів над ветеранами війни та праці
Голова, заступник, координатор
Другий тиждень
Взяти участь у міському конкурсі дитячого малюнка
«Юний художник» -
«Україна - єдина країна»
Сектор розваг та дозвілля
Другий тиждень
Взяти участь у міському етапі обласного конкурсу фотографій «Неосяжна моя, Україно!»
Cектор преси та інформації
Третій
тиждень
Взяти участь в трудовому десанті 
«Хай сяє школа чистотою»
Трудовий сектор
Третій
тиждень
Взяти участь у міському ярмарку-продажу поробок до Дня Міста
Сектор розваг та дозвілля
Третій
тиждень
Підготовка флешмобу
 «Мій рідний Фастів»
Сектор розваг та дозвілля
Третій
тиждень
Взяти участь у засіданні
«Школи молодого депутата»
Голова ради, голови секторів
Третій
тиждень
Організувати підготовку до святкування Дня працівників освіти
Сектор розваг та дозвілля
Третій
тиждень
Провести вибори секретаря 
учнівської ради
Координатор,
голова виборчої комісії
Четвертий тиждень
Провести тиждень основ
 здоров’я та ОБЖД
Сектор охорони здоровя 
та спорту,
сектор преси та інформації
Другий і четвертий понеділок
місяця
Проведення засідання  
учнівської ради
Голова, заступник, координатор




Жовтень
Перший тиждень
Взяти участь в організації 
свята до Дня працівників освіти
Сектор розваг та дозвілля
Другий тиждень
Організувати виставку робіт 
«Осінні барви»
Сектор екології та краєзнавства
Сектор роботи з учнями початкової школи
Другий тиждень
Взяти участь у міській спартакіаді
Сектор охорони здоровя та спорту
Другий тиждень
Взяти участь у підготовці усного журналу «Шкідлива звичка»
Сектор захисту прав і здорового способу життя
Сектор преси та інформації
Другий тиждень
Участь у тренінгових навчаннях учнів-тренерів для впровадження «Маршруту Безпеки» в школах міста в рамках проекту 
«Ми за щасливе дитинство і відповідальне батьківство»
Голови секторів
Третій тиждень
Взяти участь у сесії Міської ради дітей
Голова ради, голови секторів
Третій
тиждень
Взяти участь в «Ярмарку професій» у міському палаці культури
Трудовий сектор
Третій тижддень
Надати допомогу в підготовці 
«Свята осені»
Сектор по роботі з учнями початкової школи
Четвертий тиждень
Участь у міському етапі конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!»
Сектор розваг та дозвілля
Четвертий тиждень
Провести першість школи по піонерболу
Сектор охорони здоровя та спорту
Протягом місяця
Робота по підготовці куточку учнівського самоврядування до огляду куточків учнівського самоврядування
Голова,
заступник,
координатор,
голови секторів
Четвертий тиждень
Взяти участь в обласному зборі лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді
Голова ради
Протягом місяця
Взяти участь у «Місячнику благоустрою»
Трудовий сектор
Протягом місяця
Взяти участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу-огляду «Галерея кімнатних рослин»
Голова ради
Протягом місяця
Оформлення попереднього 
сценарію святкування Нового Року
Сектор розваг та дозвілля
Протягом місяця
Підготовка конкурсу
 «Найрозумніший» в 3 класах
Сектор розваг та дозвілля, сектор по роботі з учнями початкової школи
Другий і четвертий понеділок
місяця
Проведення засідання 
учнівської Ради
Голова, заступник, координатор

                        Листопад

Перший тиждень
Організувати прибирання
 територій біля пам’ятників 
Й.Чайковського та
 Героїв Танкістів
Трудовий сектор
Другий тиждень
Взяти участь у проведенні тижня історії та правознавства
Сектор навчання та дисципліни,
сектор захисту прав і формування здорового способу життя
Другий тиждень  
      Взяти участь в покладанні квітів до пам’ятника Й.Чайковського
Трудовий сектор
Третій тиждень
Участь у круглому столі лідерів учнівського самоврядування спільно з центром зайнятості та психологічною службою «Вибір професії як життєвий проект старшокласника»
Голова, заступник, голови секторів
Третій тиждень
Проведення конкурсу «Найрозумніший»
серед учнів 3-4 класів
Сектор по роботі 
з учнями початкової школи
Третій тиждень
Взяти участь в організації 
святкування річниці визволення України
 від нацистських загарбників
Сектор розваг та дозвілля
Третій тиждень
Участь в проекті «Один день без війни».Складання Книги пам»яті (блог)
Голови секторів
Весь місяць
Надання допомоги учням у стимулюванні навчальної діяльності
Сектор навчання та дисципліни
Третій тиждень
    Організувати зустрічі з представниками ВНЗ
м. Києва та області
Трудовий сектор,
координатор

Четвертий       тиждень

    Взяти участь в заходах до Дня памяті жертв Голодомору 


Сектор преси та інформації,
  сектор захисту прав і формування здорового способу життя
Четвертий тиждень
Взяти участь в заходах
 до Дня прав дітей
Сектор захисту прав і формування здорового способу життя
Другий і четвертий понеділок
місяця
Проведення засідання 
учнівської ради
Голова,
заступник, координатор

Грудень

Перший тиждень
      Взяти участь у
 Всеукраїнському тижні права
  Сектор захисту прав і здорового способу життя,
сектор навчання і дисципліни
Перший тиждень 
      Взяти участь  у міському фестивалі «Повір у себе», присвяченому Дню інваліда 
Сектор навчання і дисципліни,
 сектор захисту прав і формування здорового способу життя
Перший тиждень
      Взяти участь у виховному заході «Здоровими будемо-все здобудемо»
Сектор охорони здоровя та спорту
Перший тиждень
   Взяти участь в проведенні виховного заходу
 «Не залишаймося байдужими» до Дня боротьби зі СНІДом
Сектор захисту прав і здорового способу життя
Другий тиждень
Участь у міському фестивалі серед юнаків-старшокласників
 «Маю честь»
Сектор розваг та дозвілля
Другий тиждень
Участь у майстер-класах та стажуванні старшокласників у Фастівському державному краєзнавчому музеї в   рамках проекту «Правильний вибір професії-успішне майбутнє»
Голова ради, голови секторів
Другий тиждень
Взяти участь в організації свята Миколая
Сектор розваг та дозвілля
Другий тиждень
Рейд-перевірка стану збереження підручників
Сектор навчання та дисципліни
Другий тиждень
Провести першість школи з волейболу
Сектор охорони здоровя та спорту
Другий тиждень
Взяти участь в роботі дитячої громадської приймальні
«Україна - європейський вимір»
Голова ради, голови секторів
Другий тиждень
Участь у міському етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об»єднаймося ж , брати мої»
Голови секторів
Другий тиждень
    Підготовка виховного заходу «Краса і велич символів держави»
 Сектор захисту прав і формування здорового способу життя
Третій тиждень
      Підготовка до проведення новорічних свят для учнів 1-4 класів
Сектор розваг та дозвілля
Третій тиждень
     Взяти участь в оформленні приміщення школи до Новорічних свят
Трудовий сектор,
сектор преси та інформації
Третій тиждень
     Провести акцію «Допоможи птахам узимку»
Сектор екології та краєзнавства
Третій тиждень
 Участь в міському та обласному етапі виставки-конкурсу творчих дитячих робіт
«Право очима дітей»
 Сектор захисту прав і формування здорового способу життя
Третій тиждень
Взяти участь у виставці 
«Замість ялинки букет»
Сектор екології та краєзнавства
Третій тиждень 
     Взяти участь у проведенні новорічних ранків:
 1-4 класи – «Новорічні пригоди казкових героїв»
5-7класи – «Зимова казка»
    8-11 класи –«Новорічна дискотека»
Сектор розваг та дозвілля
Четвертий тиждень
     Організація генерального прибирання класних приміщень
Трудовий сектор
Другий і четвертий понеділок місяця
Проведення засідання 
учнівської Ради
Голова,заступник,координатор


                                                                      Січень
Другий тиждень
Проведення розширеного засідання учнівської ради з залученням кураторів секторів
Голова,
заступник,
координатор
Другий тиждень
Підготовка проекту «Учнівський прожектор»
Голова,
заступник,
голови секторів
Другий тиждень
Проведення усного журналу 
«Вихована людина. Яка вона?»
Сектор преси та інформації
Сектор захисту прав і здорового способу життя
Другий тиждень
Проведення прес-конференції «Раціональне харчування - запорука здоровя та довголіття»
Сектор преси та інформації
Сектор захисту прав та формування здорового способу життя
Другий тиждень
Підготовка виховного заходу
«Єдина родина – єдина Україна»
Сектор захисту прав та формування здорового способу життя
Третій тиждень
Взяти участь в організації святкування Дня Соборності України
Сектор захисту прав та формування здорового способу життя
Третій тиждень
Участь у проекті «Лідери з дитинства»

Голова ради, 
голови секторів
Третій тиждень
Взяти участь у міських проектах «Обмін лідерами» та «Стажування»
Голова,
заступник,
координатор

Третій тиждень
Підготуватися до проведення усного журналу 
«Хто із спортом дружить-буде завжди дужий»
Сектор охорони здоровя та спорту,
сектор преси та інформації
Четвертий тиждень
Провести веселі старти
Сектор охорони здоровя та спорту
Четвертий тиждень
Підготовка до участі у вечорі ліричної поезії
Голова ради
Четвертий тиждень
Взяти участь у підготовці до вечора зустрічі випускників
Сектор розваг та дозвілля,
сектор преси та інформації
Четвертий тиждень
Участь у засіданні молодіжного клубу 
«Земляки»- зустріч з педагогами-ветеранами 
«Школа моє життя»
Сектор захисту прав та здорового способу життя
Четвертий тиждень
Організувати екскурсії до ШНМ та ДБТЮ
Координатор,
голова,
заступник,
голови секторів
Другий і четвертий понеділок місяця
Проведення засідання учнівської ради
Голова,
заступник,
координатор

Лютий

Перший тиждень
Взяти участь в організації вечора зустрічі випускників «Наша школа-це наша історія»
Голова,
заступник,
сектор розваг та дозвілля
Перший тиждень
Організувати і провести тиждень профорієнтації
Трудовий сектор
Другий тиждень
Взяти участь в організації свята до Дня Святого Валентина
Сектор розваг та дозвілля
Другий тиждень
Участь у міському етапі Всеукраїнської акції «Годівничка»
Сектор екології та краєзнавства
Другий тиждень
Взяти участь в організації тижня трудового навчання
Трудовий сектор
Третій тиждень
Організація та проведення конкурсу
« Ромео  і Джульєтта» (4-і) класи
Сектор по роботі з учнями початкової школи
Третій тиждень
Проведення усного журналу   «Вклонімося хлібу – він святий»
Сектор преси та інформації
Третій тиждень
Участь у відкритому засіданні
 дитячої громадської приймальні 
в рамках проекту
 «Ми за щасливе дитинство та відповідальне батьківство»
Голова ради, голови секторів
Четвертий тиждень
Взяти участь у родинному святі
«Мій тато – найкращий»
Сектор розваг та дозвілля
Четвертий тиждень
Взяти участь в організації 
і проведенні конкурсу «Господарочка»
Трудовий сектор
Четвертий тиждень
Допомога в  проведенні Свята Української хустки

Сектор розваг та дозвілля
Четвертий тиждень
Участь у акції лідерів 
учнівського самоврядування «День професій»
Голова,заступник
Четвертий тиждень
Підготовка свята до Дня 8 березня
Сектор розваг та дозвілля
Другий і
четвертий
понеділок
місяця
Проведення засідання учнівської ради
Голова,
заступник,
координатор

Березень

Перший тиждень
Взяти участь у першості школи з настільного тенісу
Сектор охорони здоровя та спорту
Перший тиждень 
         Взяти участь в організації святкового концерту 
до Дня 8 березня
Сектор розваг та дозвілля
Перший тиждень
Взяти участь в проведенні усного журналу
«Державні та народні символи»
Сектор навчання та дисципліни
Другий тиждень
Провести трудовий десант
«Рідна школа-чистий дім»
Трудовий сектор
Другий тиждень
Провести круглий стіл
 «Твоє майбутнє-від чого воно залежить»
Трудовий сектор
Другий тиждень
Взяти участь у виховних заходах з нагоди святкування дня народження Т.Г.Шевченка
Сектор навчання та дисципліни
Другий тиждень
Взяти участь підготовці  родинного свята
 «Роде наш красний, роде наш прекрасний»
Сектор розваг та дозвілля
Другий тиждень
Підготовка та проведення конкурсу «Міс Дюймовочка»
Сектор по роботі з учнями початкових класів
Другий тиждень
Допомога в проведенні
 Свята «Зустріч птахів»

Сектор по роботі з учнями початкових класів
Третій тиждень
Допомога в проведенні виховного заходу
Бережіть первоцвіти»
Сектор по роботі з учнями початкових класів
Третій тиждень
Допомога у проведенні виховного заходу
«Моя батьківщина – рідна країна»
Сектор по роботі з учнями початкових класів
Третій тиждень
Провести екскурсію на місцеві підприємства
Трудовий сектор,
координатор
Третій тиждень
Взяти участь у засіданні сесії
 міської ради дітей Фастова
Голова,
заступник,
голови секторів
Третій тиждень
Провести виховний захід «Живи,книго»
Сектор навчання та дисципліни
Третій тиждень
Виховна година
«Твоє майбутнє – від чого воно залежить»
Трудовий сектор
Протягом місяця
Участь у  Двомісячнику благоустрою
Трудовий сектор
Другий і четвертий понеділок місяця
Проведення засідання учнівської ради
Голова,
заступник,
координатор

Квітень

Перший тиждень
       Взяти участь у організації гуморини «Смійтеся на здоровя»
Сектор розваг та дозвілля
Перший тиждень 
          Взяти участь у виховному заході
                         «У світі професій»
Трудовий сектор,
сектор розваг та дозвілля
Другий тиждень
  Взяти участь у підготовці виставки-конкурсу,присвяченої Дню довкілля
Сектор преси 
та інформації,
сектор екології
 та краєзнавства
Другий тиждень  
      Надати допомогу у проведенні родинного свята «Як будеш батька й матір поважати то про країну рідну будеш дбати»
Сектор розваг та дозвілля
Третій
тиждень
Взяти участь в виховних заходах до Дня Землі,
підготовка стінгазети
Сектор екології та краєзнавства,
сектор преси та інформації
Третій тиждень
Організувати насадження дерев біля школи
Трудовий сектор,
сектор екології 
та краєзнавства
Третій тиждень
Взяти участь у годині спілкування «Твори добро,бо ти людина»
Сектор захисту прав і здорового способу життя,
сектор преси та інформації
Четвертий тиждень
   Взяти участь у міських заходах до дня Чорнобильської трагедії
Голова,заступник
сектор екології та краєзнавства,
сектор розваг  та дозвілля
Четвертий тиждень
Допомога в проведенні виховного заходу
Нехай земля квітує
 всюди – природу збережімо люди»
Сектор по роботі з учнями початкових класів
Четвертий тиждень
Допомога у
проведенні виховного заходу
«Без верби і калини – нема України»»
Сектор по роботі з учнями початкових класів
Четвертий тиждень 
  Взяти участь у підготовці конкурсу малюнків «Чорнобильські дзвони»
Сектор по роботі з учнями початкових класів

Протягом місяця
Участь у Всеукранській акції «Зробимо Україну чистою»
Трудовий сектор
Протягом місяця
Участь у акції «Посади дерево»
Трудовий сектор
Четвертий тиждень
Участь у тренінгу для лідерів учнівського самоврядування «Лідер і лідерство»
Голови секторів
Четвертий тиждень
Участь в акції «Повага і любов не має меж»
Сектор захисту прав та формування здорового способу життя
Четвертий тиждень
   Участь у Всеукраїнській акції «Серце до серця»
Сектор розваг та дозвілля
Четвертий тиждень
Участь у міському етапі конкурсу соціально значимих проектів
Голови секторів
Четвертий тиждень
Конкурс - гра
«Голосую за професію»
Трудовий сектор
Четвертий  тиждень
Організувати прибирання територій біля пам’ятників Й.Чайковського та Героїв Танкістів
Трудовий сектор
Другий і четвертий
понеділок місяця
Проведення засідання учнівської ради
Голова,заступник,координатор



Травень

Перший тиждень
   Взяти участь в урочистих заходах,присвячених Дню Перемоги у Великій Вітчизняній Війні
Голова,
заступник,
координатор
Перший тиждень
Взяти участь підготовці виховного заходу  «Ніхто не забутий,ніщо не забуте»
Сектор навчання та дисципліни,
сектор розваг та дозвілля
Перший 
тиждень
    Взяти участь у годині спілкування «Ти мій біль, ти моя кров,о воїне безсмертний»
Сектор преси та інформації
Другий тиждень 
     Участь в акції «Місто майстрів» в рамках обласного проекту «Правильний вибір професії – успішне майбутнє»
Трудовий сектор
Другий тиждень
Участь у презентації Книги пам»яті
Голова,заступник
Другий тиждень   
  Взяти участь у міському фотоквесті «Моя школа – найкраща»
Сектор розваг та дозвілля,
сектор преси та інформації
        Перший тиждень   
  Взяти участь в урочистих заходах, 
присвячених Дню Перемоги над нацизмом у Другій Світовій війні
Сектор розваг та дозвілля
Третій
тиждень
Взяти участь в упорядкуванні шкільних клумб,генеральному прибиранні території школи
Трудовий сектор,
сектор екології 
та краєзнавства
Четвертий тиждень
Взяти участь в організації свята «Останнього дзвоника»
Голова,заступник,
координатор
сектор розваг та дозвілля
Четвертий тиждень
Взяти участь в організації і проведенні випускного вечора 11 класів
Голова,
заступник,
сектор розваг та дозвілля
 Другий і четвертий понеділок
місяця
Проведення засідання учнівської ради
Голова,
заступник,
координатор


Протягом року 
    Генеральне прибирання класних кімнат
Трудовий сектор
Протягом року
Оформлення та поновлення профорієнтаційного куточка
Трудовий сектор,координатор
Протягом року
    Організувати заходи щодо профілактики шкідливих звичок серед школярів
Сектор захисту прав і 
формування здорового
 способу життя
Протягом року
    Організувати спортивно-оздоровчу роботу серед учнів
Сектор охорони здоровя і спорту
Протягом року
Робота над проектом 
«Що не можна залишати поза увагою»
Голови секторів


Кого називають лідером?

(тренінг)

Мета: познайомити учасників між собою, визначити рівень компетентності членів групи щодо поняття лідерства.
Час: 1год 40 хв.

Вправа 1. «Знайомство».


Мета: налаштувати учасників на роботу, визначити авторитетних для них осіб.
Час: 10 хв.

Учасникам, що знаходяться в колі, пропонується назвати своє ім'я і привітатися так, як би, на їхню думку, привіталась та людина, на яку вони хотіли б бути схожими. Решта присутніх відгадують цю людину-образ.

Вправа 2. Прийняття правил роботи у групі «Закон групи».


Мета: визначити правила роботи групи.
Час: 15хв.
Ресурси: плакат «Закон групи», аркуші А-4 , маркери

Учасників об'єднуємо у 2 підгрупи, які готують правила роботи в групі. Через 5 хв презентують свої заготовки. Тренер записує правило після того, як група голосує за кожний пункт « законопроекту». У кінці всі підписуються на знак прийняття «Закону».

Вправа 3. Інформаційне повідомлення про зміст тренінгу.


Час: 5 хв.

Як майбутні повноправні громадяни, діти і молодь потребують участі у соціальному житті, яка стимулює розвиток самоповаги та соціальної компетентності. Участь дітей та молоді у суспільному житті призводить до зниження кризових явищ у дитячому і молодіжному середовищі, тобто у ваших руках можливість вдосконалювати своє сьогодення та будувати майбутнє за своїм баченням. Даний тренінг має на меті стимулювати ваш творчий потенціал та ініціативність, допомогти вам проаналізувати свої можливості та знайти шлях до вдосконалення, зрозуміти своє місце у житті та «приміряти» роль лідера. Ми будемо працювати над собою сьогоднішнім та завбачати себе майбутнього, орієнтуватися на роботу над собою та побудову стосунків з іншими. Побажаймо нам успіху!

Вправа 4. Визначення очікувань учасників «Пік лідера».


Мета: визначити очікування учасників тренінгу
Час: 10хв.
Ресурси: плакат з намальованою горою «Пік лідера», липкі стікери, ручки.

Учасникам пропонується записати на липких стікерах свої очікування від тренінгових занять та приклеїти їх біля підніжжя гори. Тренер зачитує усі записи та висловлює надію, що по завершенні занять ми зможемо видертись на гору.

Вправа 5. «Асоціативний ланцюжок».


Мета: визначити обізнаність учасників з питання «лідерство», сприяти розвитку творчої уяви.
Час: 15 хв.
Ресурси: ватман, маркери.

Тренер пропонує учасникам групи називати асоціації, які викликає у них слово «лідерство». Усі асоціації записуються на плакаті.

Вправа 6. «Емблема лідерства».


Мета: сприяти усвідомленню змісту поняття "лідерство", стимулювати творчу активність членів групи.
Час: 35 хв.
Ресурси: аркуші А-4, маркери, кольорові олівці чи воскова крейда.

Тренер пропонує учасникам, базуючись на власному баченні лідерства та групових напрацюваннях, створити емблему лідерства, яку можна було б використати як символ на прапорах молодіжних організацій, на буклетах, значках, документах, газетах молодіжних чи дитячих об'єднань. Через 10 хв учасники презентують свої емблеми. На наступному етапі ведучий об'єднує їх за схожістю ідеї на малюнках та пропонує групам протягом 10 хв визначити, що у них спільного та сформулювати девіз, який демонстрував би сутність їх емблем. Групи презентують свої доробки.



Мета: отримати зворотній зв'язок від учасників.
Час: 10 хв.
Ресурси: стандартні бланки для телеграм, ручки.

Тренер пропонує відправити телеграму своєму кумиру з інформацією про те, що учасники дізналися на занятті, що сподобалось, що ні. Телеграми зачитуються (за бажанням), решта – «відправляють» тренеру.



   








Немає коментарів:

Дописати коментар